≤Ќ‘ќ–ћј÷≤я
про сем≥нар з орган≥зац≥њ д≥¤льност≥ музењв
при закладах осв≥ти „ерн≥вецькоњ област≥
16 грудн¤ 2003р.
м≥сце проведенн¤: «Ќ« є27 м.„ерн≥вц≥
ѕрисутн≥: 7 методист≥в районних в≥дд≥л≥в осв≥ти, 26 кер≥вник≥в краЇзнавчих осередк≥в.
¬иступили:
яковлева “. . - директор «Ќ« є27. ѕрив≥тала учасник≥в сем≥нару, представила св≥й навчальний заклад, розпов≥ла про ц≥кав≥ знах≥дки в робот≥ педагог≥в.
Ќ≥зох≥н ƒ.ѕ. - вчитель ≥стор≥њ «Ќ«є27, директор музею бойовоњ слави. –озпов≥в про етапи створенн¤ музею, осв≥тню д≥¤льн≥сть. продемонстрував в≥деоф≥льм, зн¤тий п≥д час проведенн¤ св¤ткуванн¤ ƒн¤ ѕеремоги в музењ.
—≥нгаЇвський ¬.ћ. - директор ќ÷“ ≈”ћ. –озпов≥в про орган≥зац≥ю краЇзнавчого руху в закладах осв≥ти, ознайомив з в≥дпов≥дними документами управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки.
√аврищук ™.≤. - зав≥дуюча в≥дд≥лом „ерн≥вецького обласного краЇзнавчого музею. –озпов≥ла про принципи створенн¤ музењв при закладах осв≥ти ≥ основн≥ вимоги, ¤к≥ повинн≥ виконуватись при оф≥ц≥йн≥й реЇстрац≥њ музењв. ¬≥дпов≥ла на запитанн¤ про наданн¤ методичноњ допомоги, формах зв≥тност≥.
ириченко Ќ.ј. - старший науковий сп≥вроб≥тник „ерн≥вецького обласного краЇзнавчого музею. –озпов≥ла про орган≥зац≥ю ≥ веденн¤ обл≥ку музейних експонат≥в.
ƒал≥ учасники сем≥нару в≥дв≥дали музей бойовоњ слави при «Ќ« є27. ”чн≥- екскурсоводи розпов≥ли про експонати музею, провели екскурс≥ю. Ќа приклад≥ д≥ючоњ експозиц≥њ сп≥вроб≥тниками краЇзнавчого музею були дан≥ роз'¤сненн¤ щодо оформленн¤ експозиц≥й.
Ќа заключному зас≥данн≥ виступили:
ќмельченко ≤.ј. - методист ќ÷“ ≈”ћ. ќзнайомив з положенн¤ми обласноњ краЇзнавчоњ програми на пер≥од до 2010 року, обласними ≥ ¬сеукрањнськими конкурсами ≥ експедиц≥¤ми, участю в них краЇзнавчих осередк≥в.
Ѕойко ќ.ќ. - вчитель географ≥њ ол≥нковецького Ќ¬ , кер≥вник музею. –озпов≥в про поточну роботу музею, пл≥дне сп≥вроб≥тництво з≥ спонсорами ≥ с≥льською громадою, п≥дприЇмствами м.„ерн≥вц≥. «апросив провести наступний сем≥нар на баз≥ його музею.
ћ≥нченко “.ј. - ≥нспектор ќ≤ѕќ. ѕод≥лилась враженн¤ми щодо незадов≥льного стану експозиц≥й р¤ду музењв. ¬≥дм≥тила в≥дсутн≥сть уваги до них з боку вчител≥в, а також низький осв≥тн≥й р≥вень, в≥дсутн≥сть бажанн¤ ≥ стимул≥в у його п≥двищенн≥. ¬≥дпов≥ла на р¤д загальних питань.
Сайт создан в системе
uCoz